هاست و سرور

نکات مهم قبل از خرید هاستینگ را بدانید

1 – مهمترین مسئله در خرید هاستینگ ابتدا شناسایی هدف و خواسته های وب سایتتان می باشد. این کار در آینده زمانی که شما به فکر گسترش وب سایتتان باشید مفید می باشد.

2 –بازدیدکنندگان سایت بیش ترین چیزی که آنها اهمیت می دهند سرعت وب سایت شما می باشد ، پس در هنگام انتخاب میزبان برای وب سایت خود شرکت میزبانی وبی را انتخاب کنید که ارائه دهنده آپ تایم 99 درصد یا بیشتر باشد .

3 – شرکت های میزبانی مختلفی در بازار موجود می باشند ، و ارائه دهنده نرخ های مختلفی می باشند . افزایش قیمت همواره به خدمات ارائه داده شده بستگی دارد ، مانند : میزبانی مشترک ، سرور خصوصی ، یا مدیریت کامل برروی میزبانی. شما باید شرکت هاستینگی را انتخاب کنید که پکیج های مناسب سرویس دهی برای رفع نیازهای وب سایت شما را ارائه دهد.

4 – ارتقا وب سایت همواره به افزایش پهنای باند نیاز دارد ، بنابراین بر آورد دقیقی از فضای ذخیره سازی شما نیاز خواهد داشت . این نکته را هم در نظر داشته باشید گرفتن بیش از حد پهنای باند فقط هزینه اضافی برای شما بحساب می آید.

5 – پشتیبانی فنی ۲۴ ساعت شرکت هاستینگ یکی از مهمترین نکات قبل از خرید هاست می باشد. شما در شرایط بحرانی فنی نیاز سریع به پاسخ گوی جهت حل مشکل و بالا امدن سایت خود دارید بنابراین به همین دلیل است که این ویژگی به عنوان یک عامل مهم در هنگام انتخاب هاست باید در نظر گرفته شود.

جهت خرید هاستینگ می توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت ویستا قبل از خرید مشاوره تلفنی انجام دهید.

👨‍💻پاسخ به سوالات
👇👇👇
📞09018993004
☎️02188857819

🔺جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
فروش هاست لینوکس آلمان

بازگشت به صفحه اصلی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا