هاست و سرور

خرید هاست از شرکت ویستا

خرید هاست ویستا

فرض بگیرید خانم کاظمی  برای خودش یه دامنه مناسب خریده و حالا میخواد وب سایتش رو داخل اینترنت راه اندازی کنه تا با معرفی وب سایتش به مشتریاش کسب و کارش و که مرتبط با تولید مانتو میباشد را  توسعه بده، اما به فرایندها و اصطلاحات نا آشنایی  مانند هاست،دامنه یا میزبانی وب برخورد کرده، اگر شما هم تصمیم دارید برای خودتون یک وب سایت راه اندازی کنید بعد از ثبت یه دامنه خوب جهت راه اندازی وب سایت باید یک هاست مناسب برای خودتون خریداری کنید.

اما قبل از اون باید بدونید که اصلا هاست چیست و چرا باید هاست خوب بخریم … تصور کنید که تصمیم گرفتین یک ویلای زیبا خارج از شهر در یک منطقه خوش آب و هوا برای خودتون بسازید تا از دوستان و آشنایانتون بخواین برای تعطیلات آخر هفته از طریق دنبال کردن آدرس ویلای شما به اونجا بیان و اوغات فراغتشون رو در اونجا سپری کنند. حالا اسم این ویلا رو هاست میذاریم. .

اگر بخوایم ویلا بسازیم یک ویلای خوب چه ویژگی هایی داره ؟ علاوه بر این که زمین ویلا باید در یک منطقه خوش موقعیت و قابل دسترس واقع شده باشه تا دوستانتون بتونن به راحتی به اونجا بیان یه ویلای خوب باید در مقابل سیل، زلزله و طوفان هم مقاوم باشه و امکانات تفریحی مناسبی هم جهت گذروندن اوغات فراغت داشته باشه.

جهت خرید هاست ویستا می توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت ویستا قبل از خرید مشاوره تلفنی انجام دهید.

پاسخ به سوالات
👇👇👇
📞09018993004
☎️02188857819

🔺جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

خرید هاست


بازگشت به خانه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا